[Librezale] Foroa, zaborra eta arau aldaketa

pi pi a bildua beobide.net
Ost, Eka 4, 23:04:59, CEST 2008

Julen-(e)k esan zuen:

> Goizean ikusi dut spam mezu potolo xamar bat sartu dela eta 10bat
> botek eman dutela izena. Hori kontrolatzeko uste dut Captcha Box[1]
> gehigarria aukera ona izan daitekeela. Batetik, erabiltzaileen
> izen-emateak filtratzen dira eta bestetik erregistratu gabeko
> erabiltzaileei mezuak bidaltzeko aukera ematen zaie.
>
> Julen.
>
> [1] http://www.punres.org/files.php?pid=250

Captcha-box horren ez dago bertsio honetarako erabilgarri den bertsiorik baina beste captcha plugin  bat aurkitu
eta instalatu dut ea nola portatzen den, honez gaina akismet dago baina uste dut azken eguneraketatikez duela bere
betebeharra egiten.

Itxura berreskuaratzeko sysadmin potereak behar dira beraz ahal izate itxoin beharko.

ala...

--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...