[Librezale] Foroa, zaborra eta arau aldaketa

pi pi a bildua beobide.net
As, Eka 3, 10:39:43, CEST 2008

Aupa

Foroa berriz zaborrez beterik aurkitu diat :(
(eta hori akismet-ek dagoeneko 3000 mezutik gora iragazi dituela).

Garbitu dut baina arazoa harpidedun ez direnen mezuetan dagoenez (edozeinek edita ditzake) bi urrats eman ditut foroa
babesteko:

-Gai zaharrak itxi egin ditut, hilabete baina zaharragoak, batenbat utziko nuen baina gehiena itxi dut.

-Harpidedun izan behar idazteko, gai berriak ezin sortzea nahiko ez denez guztiz debekatu dut harpidedun ez direnek
foroan idaztea.

Ez nahiz neurri hauen lagun (bigarrenarena bereiziki) baina gaur foroa garbitzen ordu betetik gora egon ondoren ez
dut beste irtenbiderik aurkitu.

Astia dudanean foroa bertsio-berritzeari buruz begiratuko dut ez bait dut nola egiten zen oroitzen.

ala...

OhArra: Inork neurri hauekin ados ez badago atzera egin dezaket baina orduan berak artzeko foroa garbi mantetzearen
ardura.
--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...