[Librezale] Eusko Jaurlaritzaren jarrerari buruzko eztabaida eta proposamenak

Julen julenx a bildua gmail.com
Lar, Ots 2, 16:17:49, CET 2008

On Jan 18, 2008 1:28 PM, Txopi <txopi a bildua sindominio.net> wrote:
> Gure foroetan jada aipatu badut ere[1], gai honek librezaletarrokin duen
> erlazio zuzena dela eta, hemen ere berria zabalduko dut:
>
> Eusko Jaurlaritzak, software librea bere ordenagailu gehienetan
> erabiltzeko nahikoa ez zela esan zuenean hika-mika galanta sortu zen eta
> batzuk beraiekin biltzea erabaki zuten:
> http://www.zabaldu.com/3099/eusko_jaurlaritzak_openoffice_ez_erabiltzea_erabaki_du_eta_txosten_bat_idatzi_du_hori_justifikatzeko_gaztelaniaz/
>
> Eusko Jaurlaritzaren jarrera ikusita [url=]eztabaida berriro[/url] piztu
> da eta jendea herri ekimenak ere proposatzen hasi da:
> [...]

Diariolinux-en irakurri berri dut:
http://diariolinux.com/2008/02/02/el-pse-solicita-el-informe-tecnico-sobre-la-no-migracion-a-soft-libre/
Antza, txostena eskatu du Idoia Mendiak. Eskari hortatik
ondorioztatzen ez dudana da txostena ematekotan PSEri esklusiboki
emango dioten edo publiko egingo duten.

Hemen duzue idatzizko eskaria:
http://www.parlamento.euskadi.net/irud/salida/08/00/009233.pdf