[Librezale] CC 3.0 lizentziak euskaratuta daude!

teketen teketen a bildua gmail.com
Or, Abe 12, 13:08:05, CET 2008

Esan bezala ni zurekin (Txopi) lan egiteko prest. Pasako dizkidazu pasatu
beharrekoak.

Creative Commons lizentzien kontuarekin, hau horrela bada... Promozioa
besterik ez zaigu tokatzen ez?