[Librezale] estilo_liburua posta zerrenda

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Abu 22, 16:09:24, CEST 2008

Mikel Olasagasti(e)k dio:

> Egun batzuk itxarongo dut, 5¿?, norbaitek zerbait esan nahiko balu edo.

Zerrenda hori ezabatzeaz ados nago. Estilo liburu ireki eta parte
hartzaileen alorrean lana badago egiteko, baina argi dago guk ez dugula
aste honetan edo hilabete honetan horren inguruan ezer egingo. Beraz,
energia daukagunean hemen komentatu eta di-da batean sortu daiteke posta
zerrenda bat edo behar izan dezakegun edozein gauza.

Bitarean, alperrikako baliabide bat mantentzeari ez diot zentzurik ikusten.