[Librezale] [Fwd: softwarea euskaratzen]

Asier Sarasua asarasua a bildua telefonica.net
Ost, Ira 12, 16:07:59, CEST 2007

Piarres Beobide(e)k dio:
> Niri Azureus bururatzen zait, bitorrent bezero bat (1800 kate)

Azureus, nire aplikazio guztiak euskaraz edukitzeko falta zaidan
bakarrenetakoa da :-D .

Beste ideia bat ere badaukat. Nik ez ditut ordenagailuko jokoak
erabiltzen, baina uste dut badagoela horretan interesa, eta ikasleak
badira itzulpena egingo dutenak, ba joko  bat itzultzea oso erakargarria
izan daiteke beraientzat.

Orduan joko libre bat aukeratu beharko litzateke itzulpena egiteko.
Sourceforge-n badaude interesgarriak diren bi:

FreeCol: "FreeCol is an open version of Colonization. It is a
Civilization-like game in which the player has to conquer the new world."
http://freecol.org/
http://sourceforge.net/projects/freecol

Scorched 3D: " Scorched3D is a 3D remake of the popular 2D artillery
game Scorched Earth."
http://www.scorched3d.co.uk/
http://sourceforge.net/projects/scorched3d