[Librezale] UEUko ikastaroa: materiala (azkenean!)

pi pi a bildua beobide.net
As, Urr 9, 11:41:29, CEST 2007

Julen-(e)k esan zuen:
> Aupa !
>
> Ba bai, azkenean eskuragarri daude UEUko ikastarorako prestatu genuen
> aurkezpena eta dokumentazioa. Iņaki Alegriak eskatuta UEUren
> unibertsitatea.net guneko otarrean utzi dugu material guztia[1].
> Librezalera igo behar bada, aurrera.

Igotzea erraza da baina non ipini ?

> Honekin lotuta bestalde, agian komenigarria litzateke egun daukagun
> orrialdea[2] eguneratzea.

Inor animatzen al da orri hau berrantolatzea, ni ez nahiz btere trebea webgintzan eta ibon desagerturik dagoenez
norbaitek lagun bazezaken webgunea apur bat eguneratua mantentzen esan dezala eta beharrezko datuak bidaliko.

--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...