[Librezale] Please update debconf PO translation for the package menu 2.1.37

pi pi a bildua beobide.net
As, Urr 9, 11:36:24, CEST 2007

Christian Perrier-(e)k esan zuen:
> Hi,
>
> You are noted as the last translator of menu (programs strings) in Debian.

Ez nintzen ohartu mezu hauek zerrendara ere ailatzen ari zirenik, mailman kudeatzean errore batenbat egin diat.

Mezu hau niretzat da hasiera batetan baina debian barneko programen eguneraketetan talde bezala posta zerrenda hau
ipini diat orain artean behintzat eta horrelako abisuak azken itzultzaileari eta itzultaile taldeari bidalzen
zaizkio, ea itzultzailea hil egin den eta inork lana jarraitu nahi duen edo... eta alde horretatik ni kanpoan
nagoelako edo interesgarri litzateke nombait gehiago jasotzea baina ez dut argi nombait hori librezale posta zerrenda
den.

Agian zentzuzkoago litzateke debian-10n-eu sortzea eskatzea baina ni bakarrik harpidedun izango naizen posta
zerrendak sortzea eskatzea ere ez dut oso argi logikoa den.

Zer penstatzen hau guztiaz ??

--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...