[Librezale] Azureus euskaraturik?

Asier Sarasua asarasua a bildua telefonica.net
Al, Urr 1, 16:32:03, CEST 2007

Helbidea gaizki jarrita daukate euskalsource.net-en. Helbide zuzena hau
da (ez galdetu nola asmatu dudan):
http://www.euskalsource.net/euskal/Azureus_plugin.zip.

Itxura batean, plugin horrek ez du Azureus euskalduntzen, baizik eta,
behin instalatu ondoren, lokalizazio sistema bat sortzen du Azureus-en
bertan, edonork hizkuntza berri bat gehi diezaion aplikazioari. Plugin
horretan ez dago euskararako lokalizaziorik.

Ea euskalsource-tik erantzuten dizuten benetan zer egin duten jakin dezagun.

Asier.

pi(e)k dio: