[Librezale] Horde euskeraz

pi pi a bildua beobide.net
Ost, Maiatza 16, 09:55:54, CEST 2007

txipi-(e)k esan zuen:
> Aupa,

> Horregatik eskatu nizkizuen EuskalGNUren memoriak (ez zirikatzeko asmoz
> ;-)), webgune horretan (http://www.librezale.org/itzulpenak/) hortik
> hastea esaten delako.
>
> txupeteren ideia oso ona iruditzen zait :-)

> Horiek jaitsi nituen, baina besteak ez zeudenez, ba... errazagoa, eskatu O:-)

Aupa danoi:

Nik baditut euskalgnu-ko gnome_2.4 eta Kde-ren (ez dakit bersioa) itzulpen bilduma batzuek, ziur ezin esan nondik
atera ditudan baina eposta zerrenda batenbatera bidaliko zituzten bere momentuan (KDE-rena berriagoa dela uste dut).
Gauzak errazteko librezale-ra igo ditut [1] eta [2]. Norbaitek orria editatu eedo berri bat egitea badu hobe baina
oraintxe oso liauta negok.

Mozilla edo pootlen [3] dagoen beste edozein softwareren euskaraketa deskargatzea erraza da zerbitzari berak proiektu
bakoitzeko fitxategien zip bat jeisteko aukera ematen bait du, beraz eguneraturik nahi izan ezkero hortik artzea
daude, norbaitek horiek deskargatu eta mozilla proiektuen itzulpenekin pakete bat egin eta webgunera igotzen baditu
zuzenean deskargatzeĀko aukera ipintzea ere ideia ona litzateke.

[1] -  http://www.librezale.org/itzulpenak/GNOME_2.4_ItzulMem.tgz
[2] -  http://www.librezale.org/itzulpenak/KDE_euskaratuta.tgz
[3] -  http://www.librezale.org:8080

ala...