[Librezale] pootle 1.0.1

Julen julenx a bildua gmail.com
Or, Eka 29, 11:34:51, CEST 2007

On 6/29/07, pi <pi a bildua beobide.net> wrote:
> Gaur mikel eta bion artean pootle eguneratu dugu, bug bat aurkitu, garatzailearekin konponbidea topatu eta dana behar
> bezala dagoela dirudi.

Zuek bai fenomenuak!

> Bertsio berriaren ezaugarri bistarakoenak itzultzaileak irukinak egiteko aukera eta kate bat nahasi bezala ipintzeko
> aukerak dira, nahiz sakonean aldaketa asko dauden (beste batzuen artean po fitxategiak erabiltzeaz gain xliff
> fixtategiak erabili daitezke itzulpena egiteko)

Azkenean! Orain arte ikusi izan ditut itzulitako terminoak galdera
ikurren artean zalantzazko sarrera bezala markatu nahian, baina
badakigu PO fitxategiek horretarako bide dotoreagoa ematen dutela.
Beraz, zalantzarik gabe aurrerapen bikaina.

> Hala ere inork zerbait oker ikusiaz ahalik eta lasterren abisau ;)

Atzo itzulpena gainbegiratu nuen wordforge-n beraz instalatu nahi
izanez gero wordforge bertan[1] daude PO fitxategi eguneratuak.

> Por zierto SquirrelMail-ren itzulpena %96-an dago eta geratzen diren kateak edo SpamCop zabor-postarena urkako
> zerbitzu batenak dira (galdu egiten nauk funtzionamentuan) edo ez dakit nola itzuli...

Saiatuko nauk horrekin laguntzen.

Julen.

[1] http://pootle.wordforge.org/eu/pootle/pootle-eu.zip