[Librezale] Pootle itzulpena

pi pi a bildua beobide.net
Ast, Eka 28, 15:08:13, CEST 2007

Julen-(e)k esan zuen:
> Kaixo danoi !!
>
> Pootle-en itzulpena gainbegiratu nahian galderatxo bat sortu zait:
> aldaketak wordforge-ko zerbitzarian[1] egin behar dira eta ez
> librezalekoan, ezta?

Hala da bai. noski aldaketa horiek librezaleko zerbitzarian agertzea nahi baduzu, hurrengo bertsioa kaleratzea itxoin
edo librezaleko itzulpenak ere aldatu beharko dituzu (kontu ez daude bertsio berdinean eta hau ezin da zuzenean
fitxategiak aldatzen egin).

> Ea baten batek argitzen didan hau.

Zerbiat gehiago nahi izanez gero esan, nik badut erabiltzailea p.w.o. zerbitzarian baita euskarazko fitxategiak
editatzeko baimena.

> Eskerrik asko aldez aurretik,

ala...