[Librezale] pootle 1.0.1

pi pi a bildua beobide.net
As, Uzt 3, 10:40:09, CEST 2007

Julen-(e)k esan zuen:

> Egia, orain arte ez nauk konturatu.
>
> Ah, eta badirudi PO fitxategiak ez direla eguneratu, ze adibidez behin
> saioa hasita "%s bezala saioa abaiarazirik" agertzen da eta "%s bezala
> saioa hasita" dago p.w.o.-en.

Egingo nian zebait oker  :)

Saiatuko berriro ea gai naizen gauzak behar bezala egiteko.

Zalantzan bezala ein markatzearena (orain arte beti nahasi irakurri diat baina agian nahiago diat zalantzan fuzzy
horretarako zer diozue besteek) bug bat zen, dagoeneko konponduta dago eta edo hurrengo bertsioa kaleratzean edo gure
sistema kudeatzaileak adabaki bat ezartzean (xD) ezaugarri hori erabili ahal izango da.

ala...
--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...