[Librezale] Kamixetarentzako irudi proposamena

Arkaitz Zubiaga arkaitz a bildua berritxarrak.net
Iga, Urt 14, 23:50:45, CET 2007

Irudia nire ustez ondo dago, aldatuko nukeena lema da. Nik, Osoitzek
proposatu bezala, egokiago ikusten dut "Software librea, gizarte askea"
hitz jokoa erabiltzea; gainera, softwarearekin libre hitza erabili ohi
da, baina gizartearekin aske terminoa arruntagoa dela esango nuke.

Txopi(e)k dio: