[Librezale] [Fwd: zenbait galdera DEIAko Ortzadar gehigarritik...]

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Urt 12, 14:30:40, CET 2007

Joxe Rojas-(e)k idatzi zuen:
> Eup!
>
>     Gaurko alean argitaratu dute, bai. PDFan gorde dut:
>
>      http://homepage.mac.com/joxe/ortzadar070112.pdf

Ja ja. Nik uste artikuloa ondo dagoela. Franki gure laguna ere agertzen
da! :-)

Azkenean GNU/Linux banaketarena gure helburu bezala jarri dute eta foroak
aipatu ere ez dituzte egin. Esaldo hau idazteko erabili duen era oso
xelebrea iruditu zait:

"Software mota honek ez dio uzten erabiltzaileari daukanaren kontrola
izaten, horregatik, Librezale taldearen aburuz, «ikuspegi kapitalistatik
merezi ez duten hobekuntzak eta moldaketak» ez dira egiten."