[Librezale] [Fwd: zenbait galdera DEIAko Ortzadar gehigarritik...]

Joseba joseba a bildua euskalerria.org
Or, Urt 12, 11:28:31, CET 2007

Jatorrizko mezua: og., 2007-01-11 13:18 +0100, egilea: Ibon Igartua
> Txopi(e)k dio:

>   bai, lehen esaldia izateko, pixka bat korapilatsua ematen du !
Zuzenketa txiki batzuek egin dizkiot, lehenengo esaldia birmoldatu dut
(ez nago ziur hori esan nahi ote zuen lehen zegoenak), eta beste
paragrafo txiki bat sartu dut bigarren galderaren bukaeran...
begiratu mesedez.
Gero arte.
Joseba.