[Librezale] [Fwd: zenbait galdera DEIAko Ortzadar gehigarritik...]

pi pi a bildua beobide.net
Ast, Urt 11, 13:34:56, CET 2007

Ibon Igartua-(e)k esan zuen:

> Txopi(e)k dio:

>   bai, lehen esaldia izateko, pixka bat korapilatsua ematen du !

Saiatu nauk argiago ipintzen baina ez dakit hobetu edo okertu egin dudan gaia.

>   gaur 14.30-tan gutxi gora behera erantzunak bidali behar dizkiet,
> beraz ordurarte daukagu denbora zuzenketak egiteko!

Nik behintzat ezinezko dut ordu horren aurretik gehiago moldatzea denboraz larri bait nabil (lanean negok nahiz ez
itxura handiegirik eman) hala ere nahi dituzu(e)n aldaketak egin eta bidali.

--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...