[Librezale] [Fwd: zenbait galdera DEIAko Ortzadar gehigarritik...]

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ast, Urt 11, 13:10:29, CET 2007

Ibon Igartua-(e)k idatzi zuen:

> pi(e)k dio:

>  helburua baino gogo bat bezala ikusten dut ... testuan "helburu" hitza
> "ideia" hitzarekin ordezkatu daiteke

Bai, egia da. "ideia" hitza egokiagoa izango litzateke.

Hala ere, oraingoz adostasunik ez daukagunez paragrafo hori kentzea
proposatzen dut.

Portzierto, gladera guztiak erantzun ditut eta gordetzerakoan piren
bertsioarekin konflikotak eman dizkit wikiak. Kontuz-kontuz, konflikotak
konpondu eta testu bateratua egin dut.

Hala ere, lehen esaldia ez nuen ondo ulertzen eta ez dut asko aldatu.
Norbaitek argiago jarri dezake?