[Librezale] [Fwd: zenbait galdera DEIAko Ortzadar gehigarritik...]

pi pi a bildua beobide.net
Ast, Urt 11, 13:00:06, CET 2007

pi-(e)k esan zuen:
> Ibon Igartua-(e)k esan zuen:

> Iruzkin bat bakarrik:
>
> * aurrera begira, ze proiektu daukazue?
>
> Horregatik, aspalditik helburu polit baten atzetik gabiltza: erabiltzaile euskaldunok garatutako euskarazko GNU/Linux
> banaketa bat.
>
> Hau horrela da ? Nik behintzat ez du helburu hori (behintzat lehentasunekoa) baina taldearen erabaki bada ez dut
> arazorik.

Ups ez nian ikusi txopi-ren postako iruzkina, ideia hori berea zela esanez.

Nire ustetan hori ez da helburua nahiz bai izan daiteke proiektu bat horrek software, manual edo edozer itzultzeko
indarrak batzeko balio balu, baina ez dut logiko ikusten EJ/Diputazioak egin duten bezela dagoenari pare bat txorrada
gehitu eta eusko banaketa bat dela esatea.

Horretaz gain nire ustetan banaketa bat martxan ipintzeko arrazoi poteretsu eta dagoenarekin ezberdintasun argi bat
egon beharko luke eta oraindik ez dut aurkitu egindakoak eta oinarritzen direla esaten dutenen arteko ezberdintasun
argi hori, ez dut argi ikusten zein hobekuntza ekartzen duten ez euskarazko softwareari (kaleratzeko moduan dirudienez
beste linux banaketak baina euskaratze handiagoa dute eta hori ez da egia) ez software libreari, orain arte egin diren
euskal banaketak euro apur batxuek xahutuz politkoek bere arpgia garbitu eta software libre eta euskararen alde egiten
dutela adierazteko balio dute, nahiz gero banaketa horiek ez diren inoiz inon funtzionatzen ikusi modu esperimental
batetatik aurrera.

HAu nire ustea... baina gai hau eztabaidatzeko prest eta gogotsu negok ;)

--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...