[Librezale] [Fwd: zenbait galdera DEIAko Ortzadar gehigarritik...]

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Urt 10, 16:55:49, CET 2007

Ibon Igartua-(e)k idatzi zuen:

>  Aupa !
>
>  Badirudi azken bolada honetan software libreak gero eta oihartzun
> handiagoa daukala hedabideetan ... mezu hau web.arduraduna posta
> helbidean jaso dugu ... baten bat animatzen da galdera hauek erantzuten?
> (biharko behar dituzte erantzunak)
>
>  Wikian sartu ditut:
>
> http://wiki.librezale.org/index.php/Deia_Ortzadar_gehigarri_kulturala

Zertxobait idatzi dut baina gauzak gehiago garatu beharko lirateke.
Luzapen mugarik edo eman dute?

GNU/Linux banaketari buruz idatzi dudana (testuaren azkenetan), nire
ikuspuntua da eta besteok ados zaudetela baieztu beharko zenukete
Librezalek gai horri buruz erabaki argirik inoiz egin ez duela uste dut
eta.