[Librezale] Xuxen, the final strike!

Mikel Goņi golami a bildua euskalerria.org
Al, Urt 8, 20:41:45, CET 2007

Astelehena 2007 Urt 08 17:17(e)an, txupete a bildua mundurat.net(e)k idatzi zuen:

> Diru publikoz garatua izatekotan.. emate zerrenda bat?

Emate zerrenda bat ez, eskerrak ematekoa. Nahiz eta diru publikoz
lagunduriko/eginiko produktua izan bere esku dago lizentzia jartzearena. Ni
neuk ez  daukat horregatik eskerrak emateko batere arazorik, kritikoa izateko
arazorik ez neukan bezala. Horrexegatik proposatzen nuen eskerrak ematea.

Agur ta erdi
Mikel Goņi