[Librezale] Kamiseten beste diseinu bat.

Jon Legarrea jonlegarrea a bildua gmail.com
Ost, Ots 21, 01:14:29, CET 2007

aupa!

barkatuko didazue, baina, orain dela asko ez dudala librezaletik paratu,
nola doa azkenean kamisetarena??

ikusi diat eta "software librea, gizarte askea" baino gehio guztatzen
zait "gizarte askeak, software librea" -ren leloa

sorpresa eraman dut, nere irudia ikusterakoan wikian ..

agurrak

Jatorrizko mezua: ar., 2007-02-20 13:49 +0100, egilea: Ibon Igartua