[Librezale] Duroty

pi pi a bildua beobide.net
Or, Ots 9, 11:10:24, CET 2007

Iker Perez de Albeniz - Txupete --(e)k esan zuen:
> Duela hilabete batzuk Duroty ezagutu nuen ta webmail bikaina iruditu
> zitzaidan, kode irekikoa gainera (ta orain Java GPL izanda askoz
> gehiago..)
>
> Duroty erabiltzen dituen hizkuntz fitxategiak era honakoak dira:
>
> http://duroty.googlecode.com/svn/trunk/durotyWeb/src/com/duroty/messages/Messages_es.properties
>
> Pootlerekin mota honetako fitxategial erabili daitezke?

Zuzenean ez baina prop2po eta po2prop (translate-toolkit[1]) erabiliaz
po fitxategi baten bidez bai.

Itzulpena egin eta kudeatzeko prest bazaude ez dago arazorik pootle-ra igotzeko.

Zure esanetara
--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...