[Librezale] Foroa

pi pi a bildua beobide.net
Ast, Abu 30, 11:53:04, CEST 2007

Mikel Olasagasti-(e)k esan zuen:
> Aupa,
>
> Lanean tartetxo bat hartu eta datubasean begira ibili naiz. Ez det ezer
> topatu :(

Nagusiari txibatuko nahiz xD

> Id horrekin, erabiltzaile horrekin eta mezuarekin saiatu naiz eta ezer.
> punbb_akismet taula hutsik agertzen zait (id-a auto_increment du eta 539ra
> dago gainera..) eta ez dakit non demontre egon daitekeen hori idatzia :(
>
> Fitxategiak aztertzea gustatuko litzaidake (azken aldaketak edo ikusteko)
> baina lanetik ssh/ftp konexioak moztuak ditut (&"%&&!!!@@$"%).

HAu dek sysadmin-a lanean giltzapeturik dutena xDD

> Beste ideiarik?

Mezua kentzea lrtu dut, Akismet-ek erabiltzaile horri egindako ban-a  kenduaz. Zergatik
gertatu den ideiarik ez :S so egon beharko errepikatzen den ikusteko.

ala...

Mikel:Bide batez pootle-n zenbait direktorio ezabatu nahiko nituzke (sunbird zaharrak,
mozillatrunk, ...) baita danaren babeskopia bat egin badaezpada, beraz beti bezala bi
aukera: ditxosozko ftp kontu hori sortzea (xD) edo zuk ezabatzea :) bigarrena nahiago ezkero
esan eta bidaliko zehazki zerrenda

ala...