[Librezale] [Pootle] Lehen planteamenduak

pi pi a bildua beobide.net
Ost, Aza 29, 16:19:55, CET 2006

Julen-(e)k esan zuen:

> Izen emateko prozesuak huts egiten du !!
> Error sending mail: All recipients refused
>
> Pentsatzen dut wikian *begiratzeko* jarri duzun hori errore berdina
> dela. Hortaz, ezin saiorik hasi :(

Horixe bera da errorea bai, gaitu dizut kontua baita nicotine proiektua sortu dut baina zuk
zure erabiltzailea proeiktura gehitzea behar dut kudeaketa baimenak emateko. Horretarako
zure erabiltzaielaz saioa hasi eta "aukerak aldatu" lotura jarraitzen proiektu zerrendatik
nicotine behinztat hautatu, etxe orrialdera itzuli eta nicotine euskara proiektuaren orrira
joan (loturekin ez aklaratu ezkerow.l.o:8080/eu/nicotine edo antzeko zerbait izan beharko
zen), bertan saio egoki hasi baduzu eskubiko aldean fitxategia igo kuadrotxo bat duzu,
horren bitartez fitxategia igo eta euskaratzerako prest dago.

Ez dut astirik oraintxe gehiago zehazteko baina saiatu hadi eta arazorik izan ezkero non
esan eta saiatuko argitzen.
--
Piarres Beobide