[Librezale] [Pootle] Lehen planteamenduak

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Ost, Aza 29, 15:53:57, CET 2006

Aupa!

> Izen emateko prozesuak huts egiten du !!
> Error sending mail: All recipients refused
>
> Pentsatzen dut wikian *begiratzeko* jarri duzun hori errore berdina
> dela. Hortaz, ezin saiorik hasi :(
Konfigurazioa konpondu gabe zegeoen antza, eta printzipioz orain ez luke
arazorik eman beharko erregistrorako mail-ak bidaltzen...

JulenX zure kontua eskuz aktibatu det. Frogatuko mesedez? [ta posta
noizbait erantzungo diat :$]

Ondo izan,

MiKeL