[Librezale] [Pootle] Lehen planteamenduak

pi pi a bildua beobide.net
Ost, Aza 29, 12:20:40, CET 2006

Julen-(e)k esan zuen:

> Garatzailea jakinaren gainean jarri dut eta dagoeneko pot fitxategia
> hementxe daukat. Pootle-en zain beraz !

Beno azkenik instalatu dugu pootle zerbiztaria [1] lehen probak egiteko, gnome-ren terminologia gehitu diot
itzulpenetan lagun dezan.

Hurrengo pausua erabiltzaileek kontuak sortzea litzateke, bereiziki Julen-ek kontua sortzea da interesgarri bera
ipiniko bait dugu lehenengo proiektuaren buru bezala, beraz badakik julen ahalik eta lasterren kontrua sortzeko
orrialdetik [2] pasa eta izena eman.

Beste alde batetik gero komunitateari ongi etorri dakiokela pentsatuaz zerbitzari kudeaketan egiten den guztia
wiki-an ipintzea interesgarri denez eta zerbitzarian mediawiki instalatu artean hemen [3] ipintzen joango nauk
egindakoak.

Agian beste aldetik proiektu batenbaten itzulpena igoko dut (aÃldatzeko baimenik gabe) norbaitekerabilpena ikusi ahal
izateko zerbait izateko.

ala...

[1] - http://www.librezale.org:8080
[2] - http://www.librezale.org:8080/register.html