[Librezale] itzulpengintza bultza nahian...

Joseba joseba a bildua euskalerria.org
Or, Aza 17, 16:19:29, CET 2006

Jatorrizko mezua: og., 2006-11-16 23:25 +0100, egilea: pi
> Julen-(e)k esan zuen:

> Ni ere laguntzeko prest, hori bai nire denbora eskasia kronikoak ez du
> batere hobera egin azken aldian xD

Mila esker denoi!

Informatika fakultatea Donostian dagoela esatea ahaztu zait, baina nik
dakidala bakarra dago Euskal Herrian; Ingenieritza eta
telekomunikazioakoak edo antzekoak badaude bizkaian eta nafarroan, bai
eta Institut Universitaire De Technologie Baionan ere baina
informatikakorik ez.

Eta jasotako erantzunen inguruan zuen harrerak (eta jarrerak) asko poztu
nauela esan behar...

Mikel, hirekin jarriko nauk harremanetan (ahal dela zerbeza baten
inguruan), baina lehendabizi hemengo irakasle batzuk kate motzean lotu
behar ditut, eta guztion artean dataren bat jarri beharko dugu...

Julen, fakultatean bertan baldin bazaude, 252 bulegotik pasa eta horrela
zuzenenan hitz egin ahal izango dugu.

Pi, hain denbora gutxi eduki arren guri eskeintzea benetan eskertzekoa
da. Zerbait antolatzen saiatuko gara, eta antolatutakoan zabalduko dugu,
bitartean, ez gehiegi preokupatu.

Ondo segi.
Joseba.