[Librezale] web gunea

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Al, Aza 13, 10:39:46, CET 2006

Kaixo!

Ea, gauzak errexago ikusteko/konpontzeko, arazoak dituzuenok bidali
posta bat niri zuen DNSak jarriz, eta frogatu bai librezale.org eta
www.librezale.org helbideak, agian bitako batek egiten dizue eta. Ala
ere, aldaketa txiki batzuk egin ditugu DNS zerbitzarian eta < 24 ordutan
arazorik ez luke egon behar... baino batek daki ;)

Ondo izan,

MiKeL