[Librezale] kamisetak

Dabintxi dabintxis a bildua yahoo.es
Ost, Aza 8, 09:00:53, CET 2006

Gaizki gogoratzen ez badut norbaitek esan zuen 'librezale.org' jartzeko lekuren batean eta beste zeozer atzealdean edo mangetan 'software librea, gizarte askea' edo horrelako zerbait.

Behar bada hoberena izango litzateke 'librezale.org' testuarekin eta frankiren aurpegiarekin hastea eta ikusiko dogu zer ateratzen den ez? zer deritzozue?

Frankieren aurpegiaren irudia norbaitek al dauka? bestela internetetik ateratako beste edozeinekin egin dezakegu.

Dabintxi.

Txopi <txopi a bildua sindominio.net> escribió: Dabintxi wrote:

> */Txopi /* escribió:
>
>      > Diseinua egiten badu krisstona nahasten ez banauk hori duk ideia
>     blokeatu zuena...
>      >
>      > Edo beste zerbati zegoen ?
>
>     Zuzen zaude. Kamixetak egin ahal izateko diseinua da behar duguna!
>
>     Txopi.
>
> Ba orain anaiak zera beharko luke diseinu bat egiteko, jarri nahi dogun
> testua eta  gutxi gora behera non jarri nahi dugun. Zenbat kolore (bat
> edo bi gehienez ezta?) nahi ditugun ere garrantzitsua dela uste dut.

Testuaren bila ibili naiz eta ez dut aurkitzen. Norbaitek badaki zein den?

Koloreak, bat bada hobeto :-)

Frankesteinen buruarekin gauza majoren bat egin daitekeela uste dut :-)

> Esango didazue zeozer eta nik anaiarekin hitzegingo.
>
> Dabintxi.

Zorte on!