[Librezale] Osoitzen kontaktua

Mikel Olasagasti hey_neken
Al, Maiatza 29, 15:14:27, CEST 2006

Kaixo,

Beno, badakit posta zerrenda honetarako eraibltzea eztela oso praktikoa
baina beno, barkatuko didazuelakoan nago ;)

Osoitzekin postaz aparte beste moduren bat badago kontaktatzeko?
Aurrekoan idatzi nion eta erantzunik ez dut jaso (apostasiarenaren
bueltakoa izango ote den planteatzen hari naiz jeje)... eta Zarauzko
ekintzarako kontu batzuk itxi behar ditut berarekin...

Eskertuko nizueke norbaitek edo telefono zenbakiren bat edo atentzio
'toke' bat emango balioke nire partez. Telefono zenbakia ematekotan
posta pertsonalera bidali :P

Ondo izan, ta milasker!
--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>
www.mundurat.net Mundurat Sarea