[Librezale] Asanblada deialdia: Maiatzak 20

Ibon Igartua i.igartua
Iga, Maiatza 14, 14:25:21, CEST 2006

pi wrote:

> PD: Domeinuarena non artzen dut ? Inork ezer ez badio azkenian nirea bezala
-en ipiniko dut  eta listo,
> diruagatik ez arduratu ni egingo nahiz kargu.
>
> DNS-ak nondik ateratzen dira edo kontratatu egin behar dira ?

 bueno, horretarako badaukagu botea ezta?

 jarri behar duzun DNS zerbitzaria, hostaliakoa da ... igorreri galdetu
(igor a bildua zuhar.net), berak badauzka datuak

 dena den DNS zerbitzaria ezarri baino lehen domeinuaren transferra
eskatu behar duzu eta igorrek baimena eman behar dizu!!

> Ni seguruena ahal detela, baina ez dakit morosook boto eskubidea degun  :-)
> Ibon pasaidazu kontu korronte zenbakia.

:) larunbatean bertan dirua ematen badidazue, errazago