[Librezale] Asanblada deialdia: Maiatzak 20

pi pi
Or, Maiatza 12, 12:22:54, CEST 2006

Aupa mutilok:

Sentitzen dut ez lehenago erantzutea baina lanez lepo nebilek...

Ziurrenik ezin izango dut asambladara joan lan egin beharko dut eta, zorte apur batekin agian azken orduan
libratu naiteke baina ezin izango dut asteazken/ostegun arte jakin.

PD:Mikel Zarautzeko gaiataz berdin erantzun behar dut ziurrenik ezin izango naizela joan, inor lotu ezin badezu
saiatuko naiz baina asteazkena bertan arten ezin dut ziurtatu.

ala...

PD: Domeinuarena non artzen dut ? Inork ezer ez badio azkenian nirea bezala direcnic-en ipiniko dut  eta listo,
diruagatik ez arduratu ni egingo nahiz kargu.

DNS-ak nondik ateratzen dira edo kontratatu egin behar dira ?

Mikel Olasagasti-(e)k esan zuen: