[Librezale] Batzarrari buruzko infoa

Ibon Igartua i.igartua
Al, Mar 13, 19:10:33, CET 2006

Mikel Olasagasti wrote:
> Kaixo guztioi!
>
> Hilak 25rako planifikatua zegoen asanblada burutuko al da? Egun
> bererako, arratsaldez eta lekua konfirmatzeke (bilbon), Munduraten 2.
> batzarra burutzeko asmoa dago. Denontzat gonbite bana ;)
>
> Librezaleren batzarra goizez izango zela ulertua nuen, ala ez balitz,
> mesedez esan, batzar batek bestea solapa ez dezan eta beste zerbait
> bilatzeko munduratekoek edo.
>
> Eta bide batez, azken unean pentsatua eta erdi hitzeginda genuen tokiak
> huts egingo digulakoan nagoenez, Librezalekoa non izango da?

 azken bileran komentatu zen martxoaren 25-a egun aproposa zela ...
baina arazotxo bat ere bazegoen: txopi kanpoan zegoela

 ordua eta lekua ez genuen finkatu, baina orain arte, librezaleko
asanblada guztiak goizez egin ditugu

 bi elkartetakoak zaretenontzako, agian egun berean bi asanblada egitea
gehiegi izango zan, ezta? ... edo agian horrela hobeto, jendea gutxiago
mugitu behar delako ??