[Librezale] kamiseta

Julen julenx
Ast, Mar 9, 15:49:08, CET 2006

On 3/8/06, Jon Legarrea <jonlegarrea a bildua gmail.com> wrote:

> ta argazkietako kamista egin diat, bere prezioa 32,95 ¤
>
> gareztiaegia agian?? ez dakit asko honi buruz

Ados aurreko guztiekin, garestiegia!!

Iritzia ematea libre denez... pertsonalki kamixetaren kolorea ez zait
gustatzen, ez behintzat "mangadun" estilo hori. Beltzak Mikelek esan
bezala armairuan ziur mordo bat ditugula. Nik kolore bixiren baten
aldeko botua emango nuke.
Bestalde ez al luke nonbait "Librezale.org" jarri beharko? Aurrean
bertan jarriko nuke nik. Eta bizkarrean aukeran beste zerbait jarriko
nuke.

Dena hankaz gora jarriz...

Ondo segi.