[Librezale] kamiseta

Mikel Olasagasti hey_neken
Ost, Mar 8, 15:56:37, CET 2006

Kaixo!

>  oso polita ...

Ados! Gainera ezta beltza! armairuan kolore berriak! 0e0e0e!

> baina oso garestia

Oso baina gehiago!

>  serigrafia denda batean egin beharko genuke ... ehun bat kamiseta
> eginda, espero dut bakoitzeko 10 eurotik ez pasatzea ... ez dakit !!

Serigrafia denda batean galdetzea onena bolumenaren arabera... eta gero
agian beste posta zerrendetan banatuko argazkia, eta wikian apuntatzea
edo... ze ziur nago beste hainbat proiektutan interesatuak egongo direla
(hacklabak adibidez!)

Hor nere bi xentimoak :)

Ondo segi!
--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>
www.Mundurat.net