[Librezale] nire alea

Dabintxi dabintxis
Ost, Mar 8, 00:23:39, CET 2006

> hartzen dut zerrendan
>

>  bueno ... martxa honetan ez dugu jakingo diruarekin
> zer egin :)
>
>  asanbladan hitzegin beharko genuke horretaz, baina
> hauxe da nire
> proposamena:
>
>  - erantsita bidaltzen dizuedan kamiseta euskaratu
> eta saldu (gitxienez
> gure artean banatu)
>
>  - atzekaldean GPL lizentziaren sarrera dakar
> inprimatuta:
> 	http://www.librezale.org/lizentziak/gpl_eu.txt
>
>  - beso batean, fsf-europe jartzen du
>
>  Gure kasuan, "Software Librea / Gizarte Librea"
> [...]
Aupa guztioi!

Kasitarena...ideia bikaina...nik ere batzuk beharko
nituzke hemen Bartzelonan banatzeko!! :)

Bestaldetik orain operatu berri nabil...beso bat ezin
dot erabili..baina norbait itzulpenen bat egiten
badabil eta laguntza behar badu lanik gabe nago
hilabete bat...eta ordenagailu mina ez izatearren
lagunduko nioke!! :) (bai arraruak garela
informatkariak ezta?)

Ea lortzen dogun kamisetena! primerakoa dirudi!

DABINTXI, Agur eta Ondo izan.

"Beste mundu bat baliteke." , "Otro mundo es posible"
www.sofiedabintxi.blogspot.com

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com