[Librezale] nire alea

Joseba joseba
As, Mar 7, 12:22:40, CET 2006

Jatorrizko mezua: data: al., 2006-03-06 23:44 +0100, egilea: Ibon
Igartua

>  bueno ... martxa honetan ez dugu jakingo diruarekin zer egin :)
>
>  asanbladan hitzegin beharko genuke horretaz, baina hauxe da nire
> proposamena:
>
>  - erantsita bidaltzen dizuedan kamiseta euskaratu eta saldu (gitxienez
> gure artean banatu)
>
>  - atzekaldean GPL lizentziaren sarrera dakar inprimatuta:
> 	http://www.librezale.org/lizentziak/gpl_eu.txt
>   .../...

Kaixo ideia politta da, baina gpl_eu.txt irakurri dut eta hainbat akats
ikusi ditut. Ez litzaidake gustatutko akatsak dauzkan kamiseta bat...
Akats horiek ez dakit nola zuzen ditzakedan (webean bertan ez daukat
baimenik).

Zuzenketetan laguntzea nahi baduzue esango didazue...

Ondo segi,
Joseba.