[Librezale] nola esan ...

Julen julenx
Or, Eka 16, 21:36:17, CEST 2006

On 6/16/06, 3arrano a bildua 3arrano.com <3arrano a bildua 3arrano.com> wrote:

> Nik orain arte kapsulatua erabili dut, Euskaltermen dagoen bezala.

Ibonek aipatu bezala, kontestuaren arabera begiratu beharko
litzatekela uste dut.

Kapsulatua adibidez unibertsitatean programazio alorrean erabili izan
dugu, objektu bakarra egongo dela adierazteko, nolabait babestuta
bezala eta ondorioz, bakarra.
Embedded bestalde hardware alorrean, erdaraz "enpotrado" esaten dena
edukigo genuke. Euskaraz ordea ez litzateke zilegia "enpotratua"
erabiltzea, hiztegian ez agertzeaz gain erdarakada hutsa izanagaik.
Ordea, hitz horrentzat ez dago (bilatu dudanaren arabera behintzat,
3000 hiztegian) itzulpen zehatzik, hitz konkreturik.