[Librezale] [Fwd: open office.org2 euskaraz?]

pi pi
Ost, Urt 11, 10:10:16, CET 2006

Ibon Igartua-(e)k esan zuen:

> Date: Tue, 10 Jan 2006 22:13:11 +0100
> From: arkondo <arkondo a bildua wanadoo.fr>
> Subject: open office.org2 euskaraz?
> To: web.arduraduna a bildua librezale.org
>
> Gau on, Ubuntu distribuzioko azken bertsioa instalatu dut euskaraz
> bainan horretan open office.org2 suitea ez da euskaratua, beraz
> frantsesezko bertsioa eman behar izan dut.  Ba ote dakizue noiz eta nork
> eginen duen itzulpena?

Nik dakidanik beintzat oo 2.0 ez zegok euskaraturik.

Proiektuaren orrialdean ez du ezer ipintzen horretaz (http://eu.openoffice.org/) eposta zerrenda bat badu ere (users a bildua eu.openoffice.org)  agian hor galdetzea izango zen egokiena, baina ez dirudi bizitza handiegirik duenik :(

> Zuen erantzunaren beha egonik, izan ontsa

Ondo jarrai

> Xan Goenaga

Izena: ez dago erabilgarri
Mota: application/pgp-signature