[Librezale] Webgune konfigurazio okerra?

Igor Morillo igor
As, Ots 21, 10:04:00, CET 2006

Kaixo:

Noiz aldatuko ditut? .org bat izanik minutuetako kontua litzateke, baina
agian hobe gaur gauean edo egitea.

Zer deritzozue?

Moro

Ibon Igartua wrote:

>  aupa !
>
>  Hostaliakoak bidali didaten mezutik aterata, hauxe da DNS zerbitzarien
> informazioa:

>  badirudi index-ena konponduta dagoela jada!
>
> agurrak,
>
> 		ibon

Igor Morillo			igor a bildua zuhar.net
Zuhar Komunikazio teknologiak	http://www.zuhar.net
Zamakola 9, behea		Tel.: +34 94 4792867
48003 - Bilbo			Fax.: +34 94 4152495

  Mezu hau goi-buruan aipatutako pertsonei zuzendua dago
   eta isilpeko informazioa izan dezake. Hori dela eta,
   hutsegite baten ondorioz jasotzen duenak jakin beza
   bertan dagoen informazioa ezkutukoa dela eta legeak
  galarazi egiten duela berori baimenik gabe erabiltzea