[Librezale] Pootle martxan

^pi^ pi
Ast, Ots 9, 18:07:59, CET 2006

Bai netiketa kontua da, aurreko testua ez ezabatzea (edo zatika uztea) norbaitek hari osoa irakurri beharrean azken postaz ideia orokor bat egin ahal izateko egiten da (baldeko trafiko mordoa sortzeaz gain, zerbaitetaz bizi behar garela denok) orduan zuri ez al zitzaizun errazagoa egingo elkarrizketa hau jarraitzea behean idatzi izan banu ?

Eta ez diat uste ni izorratzeko egiten duenik, ezta maiukuletan edo html-n idazten duen norbaitek baina lehen pausua "oker" egiten ari dela esatea da.

ala...

Julen-(e)k esan zuen: