[Librezale] Komisioa

Ibon Igartua i.igartua a bildua euskalnet.net
Lar, Abe 30, 16:36:02, CET 2006

3ARRANO(e)k dio:
> Tira ba, komisioa osatu beharko da. Nor animatzen da?
> Niri gai hau interesatzen zait, eta aditua ez naizen arren, hasiera
> batean behintzat parte hartzeko prest nago. Beste inor?

 jeje "aditua"-rena bota nuenean, ez nuen esan nahi euskaltzainak osatu
behar zutenik, baina gutxienez euskara kontuetan irizpide argiak
dauzkatenak izan beharko lirateke (nik ez dauzkadanak)

 dagoeneko Mikel eta Julenek ere parte hartzeko gogoa azaldu dute, beraz
hirukotea badugu!!

 Nik kontu teknikoetan lagundu al badut, hemen nauzue ... agian
terminologia datu base batean sartu genezake, gero erraz kontsultatu
ahal izateko ... ez dakit!?