[Librezale] Xuxen - Eleka

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Or, Abe 22, 20:50:49, CET 2006

Aupa!

> teketen(e)k dio:
>
>  baliteke hau izatea ... Mikel, hori konfirmatzerik izan al duzu?

Posta bat bidalio diot eta oraindik ezer; atsaldean telefonoz deitu det
elekara, eta bilduta zegoela eta etzela pasako bulegotik.

8rarte itxaron behar ez izatea espero det... ala ere, konfirmatu egon
gabe, intentzioa hori dela ematen du, GPLari buruz hitz egiteko bildu
nahi omen dute eta...

ALe, afaria! Ondo izan!
--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>
www.mundurat.net Mundurat Sarea