[Librezale] Softcatalerekin Elkarrizketa

Ibon Igartua i.igartua a bildua euskalnet.net
Ost, Abe 20, 23:52:58, CET 2006

3ARRANO(e)k dio:
> Ze bildurra... Oraindik inork ez du idatzi, jeje. Hirugarren galderari
> erantzuteko gutxienez, eta pixkat gehiago ezagutzeko hemen ingurukook.
> Gure artean ba al da neskarik? Langileak edo ikasleak zarete? Non bizi
> zarete gutxi gora-behera? Adina ggb?
>
> Ni hasiko naiz,
>
> Mutila naiz, 21 urte ditut, Eskoitzan (Gipuzkoa azpikaldean,
> Debagoienan) bizi naiz eta ikasturte bukaerako proiektua egiten ari naiz
> une honetan.

 ei!

 zerrendara bidaltzeak ez du balio ... wikian zuzenean idatzi beharko
genuke ... horretarako egin dugu wikiaren bidez :)

 izena eman eta goiko menuan "Edit" ikusiko duzu ... hortik aurrera,
dena zuretzako !!!

 beste gauzatxo bat ... ez dut uste euskara ulertuko dutenik, beraz
gazteleraz, ingelesez edo katalanez idatzi beharko genituzke erantzunak !!