[Librezale] Xuxen -> Gunea prest

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
As, Abe 19, 12:14:25, CET 2006

ermmm... graziosoa ni nintzan, froga bat egiten x'D

Konprobaketarena eta luze ez joatearren egin nun, ta printzipioz
horrelako gauzak detektatzean datuak ezabatzeko DBra sartu ta ezabatzea
modurik bizkorrena. Bestela tita batean egingo det adibidez paneltxo bat
gauzak eta ezabatzeko guk pasahitz batekin edo...

Barka eragozpenak :)