[Librezale] Proposamen bi: xuxen - vlc

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Or, Abe 15, 11:48:49, CET 2006

Ia ia eguardion!

Intentzioa badago batzuen aldetik, baina ez dago gauza oso argi nora
bideratuko den gauza. Presio gunea ez da kritikatzeko, baizik eta
lizentzia aske baten beharra argi ikusteko adibidez, eta indar metaketa
egiteko :)

> Ez dakit ba lizentzia presiorik gabe aldatuko dutela pentsatzeko
> arrazoiak dauden edo hain optimista izan... Nere puxtarria 'presio'
> gunearen alde.

Optimista banaiz, batek behinitzat baiezkoa egin duelako, eta GPLaren
aldeko apustua duelako. Besteak ez dakidanez nortzuk diren, behintzat
honen optimismoarekin geratzen naiz.

Gunea prestatzeko norbait laguntzeko prest? Tartetxo batean "manifesto"
xume bat idazten saiatuko naiz, eta zer iruditzen zaizuen. Ona bada,
publikatzen degu, ta bestela, lagundu moldatzen ;)

Gunea librezaleren barruan ongi ikusten da, edo politikoki ezegokia
deritzozue?

Zuek esan!

> Ni ere denboraz eskas nabil baina ahal denean laguntzeko prest.
> Aurrera beraz itzulpenarekin, ez egin dudarik!

Jarri naiz VLCkoekin harremanetan, ea gaur eesaten didaten nola
gustatzen zaien egitea (poa eskuragarri dago, baina beraiek bidaltzen
omen dute bertsio berezi bat... :$).

Ondo izan,

MiKeL