[Librezale] Wiki helbide berria

Ibon Igartua i.igartua a bildua euskalnet.net
Ast, Abe 14, 13:19:08, CET 2006

pi(e)k dio:

> Norbaitek gomendatu zuen bezala wiki.librezale.org da mediawikiaren helbide berria.
>
> Bide batez administratzaileak (xD) mediawiki kk bat dela dio hori bartxan jartzeko w.l.o/mediawiki helbideak
> funtzionatzeaz uzti egin bait du.

 librezale.org-en ezkerreko menuan LibrePootle eta LibreWiki-ra loturak
jarri ditut ... okurritu zaidan lehen izena izan da, beraz bestelako
proposamenak badituzue esan eta aldatuko dut !!

 bide batez, ez dakit ezkerreko/goiko menu hoien antolakuntza, ordena,
etabar egokiena den ... proposamenak badituzue ... bota!