[Librezale] Pootle publiko egin ?

Ibon Igartua i.igartua a bildua euskalnet.net
Or, Abe 1, 12:37:26, CET 2006

pi(e)k dio:

> Mozilla - Hau igo behar da baina ez dut oso argi ez zein branch (trunk edo ff2.0) ipini ez dana batera ipini edo
> proiektuka (ff, tb, ...) Zer penstatzen duzue?

 trunk-a jartzea ez dut uste pena merezi duenik ... trunketik normalean
ez da bertsiorik ateratzen

 oraingo Branch-ean (MOZILLA_1_8_BRANCH) lau proiektu nagusi daude:

	Firefox 2
	Thunderbird 2
	Calendar/Sunbird 0.3, 0.X?
	Minimo 0.0.X?

 Firefox 2 dagoeneko izoztuta dago, beraz hor ez da itzulpenik egingo
... hobetzeko proposamenak egin daitezke

 Thunderbird 2, gutxi barru izoztuko da (noiz?) ... noizean behin kate
berri batzuk sartzen dira, baina gutxi ... ondo legoke egindakoa zuzentzea

 Calendar/Sunbird - hamen aldaketa gehiago egoten dira, eta fitxategi
batzuk oraindik itzuli gabe edo zuzendu gabe daude

 Minimo - guztiz itzuli gabe

 Egoera ikusita, nik proiektuka egingo nuke. Nahi baduzu, saiatu naiteke
ni honetaz arduratzen, besteren batek ez ba du marroia hartu nahi :)

agurrak,

		ibon