[Librezale] Pootle publiko egin ?

pi pi a bildua beobide.net
Or, Abe 1, 11:13:33, CET 2006

Kaixo lagunok zerbitzariko pootle [1] badoa dagoeneko pare bat egun martxan eta ez da arazo handirik aurkitu beraz...

Zer iruditzen foro(...) bidez asuntoa publiko egiten badugu ? Edo denbora bat itxiutea nahiago ?

Oraingoz pootle-ren edukiak:

debian -
	  Debian-installer - Debian instalatzailea eta inguruneko po fitxategiak
	  Debconf - Hau ez dago eginda oraindik, prestatzen ari bait nahiz, hemen instalatzailearekin zerikusirik ez
duten eta euskaraturik dauden debconf txantioliak ipintzea pentsatu dut hemendik[2] aterata
nicotine  Nicotine soulseek proeiktuaren fitxategia
xfce   -  Xfce4.4 bertsioaren  po fitxategiak (goodie edo gehigarriak falta zaizkit igotzeko)
terminology - Hau da itzulpen gomendioak egiteko erabiltzen den fitxategia (oraingoz gnome proiektuko terminologia du
baina agian gure bat landu genezake foroan egin zen galdeketako emaitzak erabiliaz.

Falta dena:

Mozilla - Hau igo behar da baina ez dut oso argi ez zein branch (trunk edo ff2.0) ipini ez dana batera ipini edo
proiektuka (ff, tb, ...) Zer penstatzen duzue?

Gehiago ?

--
Piarres Beobide